3. helmikuuta 2015

Äiti on nolo

Lili oli viikonloppuna kaverinsa synttäridiskossa.

Minä: Oliko kivat juhlat?
Lili: Joo. Siellä oli iso diskopallo. Ja jalkapallokakku.
M: Oho, sehän kiva. Oliko hyvää kakkua.
L: En minä syönyt sitä. Söin popkornia.
M: Jaahas. No oliko siellä hyvää musiikkia? Tuttuja biisejä?
L: Ei siellä ollut rokkia.
M: No tanssitko kuitenkin?
L: Joo.
Isä: Soitettiinko siellä Naurava kulkuri?
L: Mikä se on?
M: No se äidin suosikkibiisi? Se Elan laulama?
L: Mikä on ela?
M: No se biisi, se. Nauraen kuljen, kuin kuningas mä oisin...
L: JOO! Kyllä se siellä tuli. Se on hauska, kun siinä nauretaan.
M: Oi, jos äiti olisi ollut siellä, niin äiti olisi tanssinut näin. *kädet kohti kattoa ja epämääräistä keikutusta*

Lili tuijottaa minua epäilevä ilme kasvoillaan ja toteaa: Äiti, jos sä tanssit noin, niin mä en ota sua koskaan mukaan diskoon.

Jep. Täytyy ehkä vielä vähän hioa noita tanssikuvioita. ;-)


3 kommenttia:

  1. Jei! Tykkää nappula! Ja jei! Hyvä Lili.

    VastaaPoista
  2. Jei! Sä jätit kommentin! Mahtavaa! Näitä lisää. :)

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös nähnyt noi muuvit ja voin sanoa, etten lähtisi minäkään!

    VastaaPoista